Du frågade vem som förstört mig och jag gav dig inget svar.


Hann aldrig fundera särskilt mycket över mina löften för i år så jag slänger in två till här!

Hålla rent rummet = inga kläder på golvet, tvätta, bädda och dammsuga oftare.
Tvätta mina puderborstar (helst) 1 ggr/veckan. Tvättade dem igår för första gången på evigheter och det känns som att klappa mig själv i ansiktet med en kattunge.


Tips!
Tvätta borstarna med vanligt shampoo upprepande gånger tills skummet/vattnet är vitt/klart. Låt torka plant, helst men huvudet nedåt, så att inte vattnet rinner ner i borsten och lossar på limmet. När de torkat, borsta igenom dem försiktigt med en vanlig borste för att de ska återfå formen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0