Call your girlfriend. Say it's not her fault, you just met somebody new.


Kom hem sen igår från Swedish Cup, Sävsjö. Hälsade lite på kusinerna som var hemma hos ossför att mysa, bytte sedan raskt om och stack iväg till Priman som fyller år imorgon, dock firades det igår. Hade jättetrevligt med god tårta och trevligt sällskap. Skulle ha jobbat idag, till 11-21. Jobbade bara till 13:00. Tog det lugnt igår men vad ändå helt död idag. Kan bero på att jag är lite halvkrasslig och det har hängt ett så stort fokus på tävlingen under veckan att jag aldrig haft tid att slappna av. Nu när jag äntligen gjorde det slog allt tillbaka på mig. Dagen idag har väl inte heller varit den bästa av orsaker jag varken vill eller kan gå in på nu.
Skriver mer om tävlingen en annan gång. Ikväll ska jag till Becka och Alfred med kusinerna och äta tacos. Skriver nog inte mer idag, måste vila upp mig lite. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0