Always remembered, never forgotten.


Nu är det officiellt, Stanton's har gått i konkurs. Min trygghet är borta och jag känner mig lite tom. Stanton's kommer ju återupplivas men det kommer ändå inte vara samma sak - kommer jag vilja/få stanna? Kanske är det dags att lägga Stanton's-Katta bakom sig och starta ett nytt kapitel i livet?
Det har varit en suga-musten-ut-en-dag och inte blev det bättre av att spana in Stefan Livs hyllning på SVT play, när hans tröja hissades i Kinnarps Arena.
Bild lånad av aftonbladet.se
Jag ska lyssna klart på matchen mellan Brynäs - Djurgården och sen vill jag sova. Kommer dock inte hända men man kan ju alltid hoppas. Nu leder mina grabbar med 2-0 efter första perioden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0