Honey, I'm home.


Det är den 22a februari och jag är tillbaka! Så var har jag hållit hus denna månad? Enkel fråga, Thailand! Är jetlagad och supertrött just nu. Kom hem tidigt imorse och har spenderat dagen åt att packa upp, hälsa på pappa, mysa med Bobby och handla.
Livet här hemma rullar på som vanligt och mitt schema ser ut att bjuda på händelser ändra fram tills nästa fredag. Imorgon ska jag spendera lite kvalitetstid med Pernilla och på kvällen ska jag bort till far.
Vi hör imorgon, nu orkar jag inte mer.

Matar lite apor som kan ha varit det sötaste jag sett.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej! Rösta gärna på mig till årets affärskreatör 2012. Jag har chans att få en plats på handelshögskolan i Stockholm. Du kan läsa mer om mig och vad jag gjort samt rösta på mig på länken nedan. Jag skulle verkligen uppskatta din röst!



http://utmaning.hhs.se/rosta/alexander-berglund

2012-02-24 @ 09:52:25
URL: http://alexanderberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0