I could not have asked for more

 
Godmorgon alla bakissvenskar!
Hoppas och antar att er juldag var helt fantastisk och att Johanna tog det relativt lugnt detta året..
Jag har tagit det väldigt lugnt. Har mysit i min nya julklappspyjamas (som efter lite googlade visade sig vara någon läskigt dyr märkespyjamas) i princip hela dagen. I julklapp fick jag även presentkort på 4 grundliga inifrån- och ut tvättar av bilen, ett berlockarmband med berlocker typiska från Colorado, ett VISAkort laddat med $150 och massa godis i min julstrumpa. Jag visste att jag skulle få pengar och en pyjamas (eftersom min vm vet att jag kör collegestyle - t-shirt och trosor) så det andra var bara en glad överraskning! Biltvätt låter kanske jättetrist men jösses vad användbart! Speciellt när man cruisar runt i en vit bil.
Jag gav barnen presentkort på att göra sin egen nallebjörn (vilket jag kanske redan nämnt?) så det ska vi göra imorgon. Ikväll hämtade även jag och vm Debbie en gammal au pair på flygplatsen, tyska Jessica. Hon ska vara här till 4 januari så hon kommer hänga med ett tag.
Vi fick även snö igårkväll så när vi gick upp imorse var hela marken täckt. Vilken perfekt, vit jul :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh goa julklappar!! Kul att du är nöjd! :-D Hoppas att förra aupairen är bra så du orkar ;-) Kram! Ps, än har det inte.kommit nåt paket så du inte undrar :-D

2012-12-26 @ 20:01:25
Postat av: Lillie

Vad är grejen med de där elfsen? har sett massa bilder på sånna men jag förstår inte ;)

2012-12-27 @ 09:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0