The end of missing someone.

 
“I like to see people reunited, I like to see people run to each other, I like the kissing and the crying, I like the impatience, the stories that the mouth can't tell fast enough, the ears that aren't big enough, the eyes that can't take in all of the change, I like the hugging, the bringing together, the end of missing someone.”
 
Citatet ovanför tycker jag är så himla vackert. Varje gång jag är på flygplatsen ser jag massa soldater som kommer hem/är på väg hem efter en längre tid och har man tur kan man få se återföreningarna.
Det får mitt hjärta att smälta varje gång.

Kommentarer
Postat av: Linn

Tro mig, det är bland de bästa upplevelserna i ens liv! Det är då man verkligen känner ren lycka! :)

2012-12-11 @ 01:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0