Raise your hopeful voice, you have a choise.

 
Som ni märkte kom det inget inlägg innan sjowen och inte heller dagen efter, ber om ursäkt för det. Har haft 0 energi de här senaste dagarna och all ledig tid har spenderats åt att sova, har fortfarande inte packat upp sedan resan. Tänkte i alla fall ta tummen ur idag och få detta gjort. Ska även berätta om restan av min resa, tvätta och köpa nya byxor. Får se till att sätta igång!
 
På fredag förra veckan åkte vi till Universal's park och åkte massa häftiga bergochdal-banor. Första au pairer Leila var även med oss denna dagen, toppen tyckte jag! :) Spindermannen och Harry Potter var i 3D vilket var skitcoolt! Det borde verkligen komma till Sverige. Kan förklara mer ingående på Skype för den nyfikne, går inte att skriva om.
På Universal fanns även en Dr. Seuss värld och jag skymtade Cat in the Hat gå förbi. Ville tagit en kort med honom eftersom jag var just, Kat in the hat, den dagen. Han försvann dock och barnen slet och drog för att kunna åka nästa grej så vi fick aldrig chansen till det.
Lördag var vår sista dag att ha tid till att göra något i Florida. Vm var på konferens (vilket var anledningen till att vi åkte från början och att vi bodde på det hotellet) som höll på hela dagen. Jag, vp och barnen drog till Seaworld och kollade in några häftiga shower och späckhuggare, delfiner och papegojor. Där fanns även lite åkturer att göra och den största klätterställning jag någonsin sett.
På söndagmorgon gick vi ut och tog massa kort, packade vi våra väskor och åkte hem. Skönt, trots en jättebra och mysig vecka tillsammans med familjen.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh vad coolt allt verkar! Berätta gärna mer om 3d grejerna nästa gång vi snackas. Jag.är.helledig i helgen, ska bli mkt skönt. Helgen som.kommer och fram till nyår kör all julstress igång.. :-/ på sätt å vis kan du vara glad att du slipper den ;-)

2012-12-07 @ 18:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0