I've got a little piece of heaven.

 
Tjabba tjena!
Gårdagen med barnen var hemsk och idag har de varit hur bra som helst, varför kan inte alla dagar vara som denna? Nåja, har varit på IKEA idag med Angie och Jen och spenderade endast $2 på tunnbröd, det hade jag i mynt. Sen lunchade vi thai, det gick på $5, även det i cash. Trodde inte att jag kunde vara såhär ekonomisk, spännande att upptäcka nya sidor av sig själv vid 21års ålder. Inatt kommer lönen, varav $50 går till sparkontot, $50 till bensin och $80 till julklappar. Vips har jag bara $20 kvar av lönen igen. Julen är alltid jobbig ekonomiskt.. Nog tjatat om pengar! Har lovat er bilder på gymmet för evigheter sedan, så här har ni två!
På den första bilden ser man ungefär halva(!) övervåningens konditionsmaskiner. Hela bakre raden och alla till vänster saknas. På övervåningen finns även ett spinningrum, tennisvägg, ett rum för gruppträning och en TRX-ställning. Nedervåningen kan man skymta på andra bilden. Det är till höger framför spegeln jag står och spänner musklerna med mina bicepcurls mellan alla muskelknuttar. Rakt under där jag står, när bilden togs, finns pool och bubbelbad samt ång- och torrbastu. Där finns även omklädningsrummen, lekrum för barn, baskethall och en lugnare avdelning där man jobbar med fria vikter/sin PT. Som ni säkert förstår är gymmet GIGANTISKT och helt underbart! Fri tillgång till handdukar med, en liten guldstjärna på det. Definitivt ett ställe jag kommer sakna när jag väl är hemma i Sverige igen.

Bjussar på några bilder från den bra dagen här nedanför.
Imorgon ska vi åka med "The Polar Express" i bergen och mysa. VF ska på barnfri julfest på kvällen så det blir en lugn hemmalördag med barnpassning för min del. Dock får jag betalt för alla helger jag jobbar trots att jag redan jobbar "för lite". Det tackar jag väldigt mycket för! De vet om min tandsituation med så förhoppningsvis slänger de på lite extra nu eller i jul då de redan avslöjat att min julklapp är pengar.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

About the gym; Woooooow! Där hade jah kunnat tänka.mig att träna, man syns ju.inte. Kul! :-D

Och då vill jag säg, vsd snyggt det var med kjolen, koftan och stövlarna. Själv skulle jag se ut som... Jah vet inte vad, i det :-D Godnatt, kram!!

2012-12-18 @ 23:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0