I'm tangled up in you

 
Hej kära vänner!

Kom hem från Florida igårkväll och lovar att bjuda på bilder och inlägg från den resan. Tänkte bara berätta att jag lagat min tand idag. Hade ett hål och fick hela 5 bedövningssprutor för de verkade aldrig ta. Gick sedan och dreglade och log lite snett i x antal timmar. Skypade med Sandra under tiden och vi snackade om hur kul det hade varit om hon kom hit och hälsade på. Hade ju varit helt fantastiskt!! Om hon bara kunde få lite pengar i julklapp.... Haha! (internt). Man kan nästan räkna dagarna vi känt varandra men hon är verkligen helt klockren! En sån typ som det känns som man känt hela stt liv och som bara sprider glädje. Alla borde ha en Sandra i sitt liv :)
Efter 3 timmar tillsammans med Sandra på Skype byttes hon ut mot mamma. Goa mamma, alla borde ha min mamma i sitt liv också :)
Just det! Förutom det faktum att jag har väldigt bra tänder, för att citera tandläkaren, så kommer jag bli tvungen att dra ut mina visdomständer. Varför?
Jo, såhär ser det ut längst bak i min mun (tog mig friheten att rita en egen bild eftersom man inte kan ta med sig sin röntgenbilderna hem...)
Visdomständerna ligger förbannat snett och åker rakt in i de redan existerande tänderna. Frågan är bara om man ska vänta tills man kommer hem igen eller om det är billigare att göra det här. Suck! Tänkte köpa mig en Samsung Galaxy Tab till mig själv i julklapp (vill inte ha något skickat från Sverige) men förutom mina oväntade tandutgifter som kan gå upp till $800 exklusive det försäkringen täcker så har båda mina par jeans som jag tog med mig hemifrån gått sönder, båda på en vecka. Vad är oddsen??

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nä? Ligger tänderna så? Shit.. Det kanske mina med gör? Jag har bara fått upp en, (en halv) så du kan kanske vänta.. Här får man ju ca 300 kr i rabatt varje år, går man inte på 3 år har man ju 300x3 i rabatt.. Eller vad det nu är.

Vad är en tab? Surplatta? Behövs det när man har dator och mobil? =S

Svar: ja mina har sett ut så i säkert ett år för de kommer inte längre vilket kommer orsaka en infektion förr eller senare eftersom det fastnar grejer men man inte kan rengöra riktigt så måste i princip dra ut dem. ja det är det. inget nödvändigt, självklart men mycket smidigare än en dator om man ska på kort resa eller liknande osv. får se vad jag gör.
Katarina Nilsson

2012-12-04 @ 23:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0