I wanna taste your lips and feel your skin.

 
Godmorgon Sverige!
Söndagkväll spenderades hos Angie efter att ha varit på mitt månatliga möte med au pairerna i området på det stora outletet i Castle Rock. De har förresten öppnat en ny Michael Kors butik där nu och jag hittade min plånbok för $30 billigare än jag köpte den för i Park Meadows...
Väl hos Angie väntade redan Emelie och Elin, efter en stund kom även Lina. Vi hade en allmän trevlig kväll med god mat, lite öl och massa tjejsnack. Elin och Lina är relativt nya i området men hur goa so helst! Vi har planerat en stor utgång på lördag eftersom Elin fyller 21 imorgon (idag för Sverige, grattis Elin!) och om jag kan få schemat att gå ihop ska jag även åka skidor för första gången på lördag, hur kul?!
Eftersom jag är ledig på måndagar stannade jag över och mös ända fram till 16:00 innan det var dags att ge sig hem igen. Hemma packade jag träningsväskan sen gav vi oss allihop av till Alex's dansuppvisning, efter det drog jag mig vidare till gymmet. Har äntligen hittat glädjen i att träna och gör det inte längre (bara) för att jag vägrar bli en tjockis eftersom jag bor i USA. Jag gillar den sköna träningsvärken man får efter ett riktigt tufft pass.
Imorgon ska jag inhandla de sista klapparna till barnen och använda mig av ett presentkort på VS med en överraskningssumma. Det kan vara allt från $10-500. Jag tänkte dock hålla mig på den säkra sidan och köpa något för $10 för att slippa spendera en enda penny #fattigaupair. Imorgon ska även min underbara tandläkarräkning betalas in, heja!
Godnatt USA.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Katarina! Hittade till din blogg igår och vilken glad överraskning jag fick när jag såg att du är i the Murphy Family :D Jag var nämligen au pair i Castle Rock 2009/2010 och umgicks mycket med Sina som var au pair i din familj då. Och vi hade play-date flera gånger i veckan :) Jag minns alla våra play-dates i ert hus, vid er pool och i Coyote Ridge Park :) Mina värdbarn går också på American Acadamy och Alex och mitt yngsta värdbarn Alexandra går i samma årskurs. Förra året när jag var och hälsade på var jag med på en rast och då såg jag Alex och gick fram till henne, dock tror jag inte hon riktigt kände igen mig :P Kul att se hur stora Alex och Riley har blivit. Mina värdbarn växer också upp och jag önskar att jag kunde gå tillbaka i tiden och få se dem små igen. Jag saknar verkligen att vara au pair! & vackra CO! Hoppas du får en trevlig jul i CO!

2012-12-18 @ 21:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0