Don't you worry child

 
Idag runt 8:30 snåret var jag träningsklädd och redo att dra till gymmet, när mobilen ringer. Det var österrikerskan Anna som jag hade lunch med förra veckan. Hon var på väg till sin lektion men det var massa olyckor (som alltid) på motorvägen och hon hade aldrig hunnit fram i tid så hon tog min avfart och undrade om jag ville hitta på något. Jag sa att hon kunde komma förbi huset och vips bytte träning bort mot en slapp dag framför TVn. När hon väl åkte hem, (ta det inte fel, jättekul att hon kom förbi, hon är go!), hade jag massa grejer att stå i att träningen uteblev, hade inte ens tid att använda mig av rullbandet hemma. Imorgon blir det all in! Ska ta med mina träningspapper från tiden med PT Courtnee och svettas en massa hade jag tänkt.
Trots den slappa dagen däckade jag innan 20:00 i min säng, då hade inte ens vm kommit hem än. Vaknade till nu, borstade tänderna och bytte om. Ska försöka lägga mig tidigt för en gång skull. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0