12.12.12

 
Gör som miljoner andra idag och använder mig av datumet som rubrik. Kollar just nu på en välgörenhetskonsert, som hålls i Madison Square Garden för de drabbade i superstormen Sandy, på TV. Om 5 minuter börjar Arrow och då blir det till att slå över. Tror jag följer 12 serier just nu... 25 januari börjar Spartacus igen med, heja!
Denna dagen har varit rätt bra. Kan tänka mig att det är svårt för er där hemma att läsa om när ja har det svårt med då ni inte kan göra så mycket åt saken. Hur som helst så tar jag mig alltid igenom och jag kommer stanna året ut, livet här är en bergochdalbana och det är helt enket bara något man får vänja sig vid.
 
Tränade idag och är helt slut i kroppen. Vill dock se en förändring till det bättre snart så hoppade på rullbandet här hemma med i 10 minuter. Har tänkt att inte springa så mycket utan mer powerwalka, för att undvika blåsor, men 10 minuters löpning går bra så kör på det. Tänkte fortsätta på det spåret, att köra 1 mile och abs before bed varje kväll + gymmet under dagen. Mumsar på lite russin nu med för att det 1, är himla gott och 2 för att det är nyttigt. Bakade även lussekatter idag inför imorgon. Städerskorna kommer imorgon och vill inte vara ivägen.
Nu börjar Arrow, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0