Got something going on

 
Hola!

Idag har jag fixat med mitt social security number. Dock kommer det dröja runt en månad innan jag kan få det då det faktum att jag har flera namn (och att Ann, första angivna namnet, inte är mitt tilltalsnamn) verkar ställa till det för amerikanarna. På mitt nya VISA kort står även alla namn med, fattar inte varför de ska envisas med det. Färgglatt och fint är det dock! Valde såklart motiv själv :)
När jag var klar med det körde jag runt, runt i säkert 40 minuter bara för att lära mig lite mer om vägarna och så, rätt nyttigt. Stannade även till vid en affär och köpte mig ett par träningsshorts. Tog bara med tights men här är fortfarande upp till 30 grader varje dag så ett par shorts satt fint.
Väl hemma igen tog jag en powernap och sen kom Camila (Cami) förbi och kollade på film. Klockan tickade på och det blev dags att hämta våra barn från skolan.
Nu är jag hemma och myser. Förbannat mätt är jag med efter en stor bit lasagne. Ikväll ska jag hänga med Lully (en annan columbian) till flygplatsen då hon ska hämta upp familjens systerson som bor hos dem, då han inte kommer överens eller är särskilt nära sina riktiga föräldrar. Hon ville inte köra själv och frågade om jag kunde hänga med. Jag och Lully var ute igår kväll med och tog en öl, helt plötsligt har man massa att göra under all dötid. Imorgon ska jag med Lully till en av hennes engelskalektioner med och kika, den är borta i Denver och eftersom jag inte varit där än vill jag väl mest med p.g.a. den orsaken.
På onsdag ska jag träffa en tjej som bara bor några gator bort rån Tyskland som varit här i 6 veckor. Hon reser med en annan agentur och på så vis har vi inte träffats förr.
Tjingeling! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0