The ugly truth


Jag ser mig gärna som en väldigt glad och positiv person. Folk har påstått att jag är falsk för att jag jämt är glad. Newsflash! Jag är inte alltid glad! Något som ni stammisar (och vänner och familj) säkert redan märkt. Idag är t.ex. en rent ut sagt SKITDAG för mig. Brynäs förlorade, en tung förlust. Upptäckte kort efter detta att jag inte bara är "helg-jobbare" som jag trott utan även är schemalagd tisdag och torsdag (och lördag) - DE ÅTERSTÅENDE MATCHDAGARNA! (Har även tagit ett extrapass imorgon så kommer jobba alla dagar förutom onsdag denna veckan.) Tisdag klarar jag mig undan då jag hinner sluta i tid till matchen, det gör jag inte på torsdag och lördag. Snälla underbara Brynäs-pojkar i skägg - vinn på tisdag så jag slipper krångla med att försöka byra bort pass, för det kommer jag göra. Vinn även för er och alla andras skull, såklart :) Inte nog med detta så har jag tagit på mig att jobba i skolan på torsdag. Skit. Allt är skit. Största skiten vore att spela glad på jobbet när man har en pågående och avgörande match någon helt annanstans.
Upptäckte en till grej när jag skulle tvätta bort sminket med, jag har glömt sminkväskan hos far. Skit.
Detta är ett skitinlägg så i får ingen bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0