It's been a long time since I had some fun.


Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna det, men Brynäs är i SM-final. Jösses vad ofattbart. Satt och skrattade högt hela vägen hem i bilen från far, där jag såg matchen. Den påtagliga träningsvärken kändes tydligt av under mitt skrattande, men ack vad det var värt det. Träningvärk alltså? Japp! Gårdagens dubbelpass spökar och dagens powerwalk + yoga fick musklerna att skaka. Sen kommer jag ju aldrig vinna priset för "fittest of the year" men jag tycker det är superb att jag börjat ta träningen på allvar! :)
Skrev att jag saknade min svarta jacka för någon dag sedan med. Budade hem en ny från Nike ikväll. Livet är bra.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Följde Me matchen här i stugan. Spännande! Var skitnervös.. Gött att dom vann!

Åh, en auktionssida? Nåt att tipsa.mig.om? ;-)

2012-04-04 @ 14:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0