Drifting away in dreams


Inatt drömde jag att jag inte skulle få se Brynäs avgörande SM-final match på grund av jobb. Då blev jag så arg och sa så dumma saker att jag fick sparken. Men då var jag tvungen att jobba på skyttet istället, som vakt. För där sitter man uppenbarligen vakt varje kväll så att ingen tar våra BB-dollar(?!) Blev lika arg där men eftersom jag skjuter frivilligt kunde jag ine bli avskedad där också. Så pappa köpte en TV till mig istället och satte in i lokalen tillsammans med några sacko-säckar och filtar. Precis innan matchen skulle börja kom alla mina lågstadieelever och skulle kramas och eftersom jag glömt låsa dörren kom alla bara inrusandes. Lyckades locka iväg dem med M&M's som pappa också lämnat hos mig och jag fick äntligen se min match i fred.
Haha, helt sjukt vad udda men drömmer ibland!

Alfred & Pappa.

Kommentarer
Postat av: INGRIDWENELL.SE - Mode Stil Färg Inspiration

söt bild!



svar: kör på en med snodd i tycker jag :)

2012-04-09 @ 20:36:55
URL: http://ingridwenell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0