You're the reason I come home.


På onsdagar går högstadiet en timme längre i skolan så jag kom bara hem för dryga halvtimmen sedan. Mamma och Bobby är inte hemma än, han hängde med henne till jobbet idag.
Ikväll har jag inga planer, tänkte kanske dra mig bort tills fars lägenhet för att se kvällens tuffa match mellan Brynäs - Frölunda.

Jag skickade förresten in min au pair ansökan i måndags. Går allt vägen är det "bara" till att åka på personlig intervju i Halmstad, hitta en familj och fixa visum och försäkring. Framförhållning som man har, så har jag köpt en olåst mobil så att jag skall kunna använda den även i USA. Jag ska alltså göra detta, spännande! Mycket roligare att vara en doer än en dreamer! Åh vad jag kommer sakna alla, och vad stor lille Alfred kommer hinna bli! Nåja, åker inte förrän ett år, nu tar vi tillvara på all tid vi har :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0