You say we'll never make my parents' mistakes


Igår var det intervju. Vi möttes upp utanför Donken som på blinddejt och satte oss på ett café. Det tog ca 50 minuter men 30 av minuterna var bara allmänt trevligt snack. Det gick hur som helst bra och redan idag är intervjun inne på huvudkontoret, referenserna är bekräftade och jag är antagen! Spännande, nu är jag på gång! Eftersom jag inte planerat att åka förrän augusti nästa år kommer familjerna förmodligen inte hagla över mig, men min ansökan kommer att vara högt i topp när det väl är dags eftersom jag är ute i så god tid :) Är supertaggad!

Pernilla var som sagt också med, hon vandrade omkring själv för att sedan möta upp mig och käka.

Motorvägen var avstängd så det blev till att köra landsväg hem.


Idag har jag hängt med dessa tjommar.

Som ni ser har vi ätit gott hela dagen. Mina (Telia och 3) vänner gjorde även reklam för Halebop helt frivilligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0