Help me decide, help to make up my mind.


Idag har jag jobbat inne hos 2orna. Har fått löjligt många kramar då eleverna går ut på långhelg eftersom torsdag och fredag är studiedagar - vilket också betyder att jag får lite sovmorgon.
Nu sitter jag hemma och tar det lugnt. Skall strax piffa till mig lite innan jag drar mig bort till staden för att hämta upp Pernilla. Vi ska sedan åka till Halmstad där jag ska på intervju inför mitt au pair år klcokan 17.00. Spännande! Under tiden gör Pernilla det hon är bäst på, gå omkring ensam i affärer, haha! (inside skämt). Jag är inte nervös än men det är nog för att jag valt bort att tänka på det, lite pirr i magen känner jag allt!

Pernilla håller också på att söka som au pair, hon har så himla bra hand om barn...

Vi hörs när jag är hemma igen. Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: sofia

Okej, tack snälla! :) Fanns det många olika modeller? Annars är väl de mycket shopping också antar jag och inte bara skit?



:)

2011-09-29 @ 13:09:43
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej profilbild!!

haha

2011-09-29 @ 19:09:56
Postat av: rebecka

Hahahahaha!!

2011-10-01 @ 18:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0