Jag vet att du sover, känner värmen från din hud.


Idag slutade jag så tidigt som två, skönt! Hämtade ytterligare en vindrutetorkare på Mekonomen som jag beställt och köpte med mat hem från Stanton's till mig och Linnéa. Vi var allmänt osociala, satt vid dator/mobil och sov. Kollade även Bonde söker fru när det väl började och sedan åkte hon hem. Väldigt händelserik dag/kväll med andra ord...
Imorgon ska vi fira halloween i skolan med utklädnader och massa pyssel under eftermiddagen, mysigt! Jag ska gå som häxa, min "riktigta" halloween outfit tänkte jag nämligen inte avslöja än. Tror dessutom den är lite för vågad för mina elever, ålder 7-8.


Hörs imorgon, nu ska jag sova. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild på dig <3

2011-10-27 @ 19:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0