It's time to let go of the past


Fridolf stannade mitt i Arvidstorpsbacken i stan idag. Inget drömscenario direkt. Hade Linnéa med mig så hon dirigerade min backling (läs: rullande ner för backen) in på en sidogata. Där tog farten slut så hon fick börja putta på.

Farbror Kenneth kom till undsättning, passade nog bestämde han sig för att fungera igen så jag rullade hemåt med Kenneth i hälarna som ville försäkra sig om att vi kom hem säkra. Himla snällt, tack! :)

Förutom den lilla incidenten har dagen varit väldigt lugn. Alfred är hos oss, sover gör han just nu. Han fick en Pippi bok av Linnéa som hon fått på Donken.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hade hon fått boken i Happy Meal eller? ;)

2011-10-09 @ 22:13:24
URL: http://wallnedal.blogg.se/
Postat av: Linnéa

hahahaha sluta mobba mig för att jag äter happy meal då

2011-10-10 @ 11:53:22
Postat av: Amanda

HAHAH LINNEA, SERRI??!?!

2011-10-10 @ 14:24:14
URL: http://wallnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0