I'm so excited and I just can't hide it!


Jag har fått en matchning, jag har fått en matchning, jag har fått en matching!! Det är inte ens säkert att denna familj kommer höra av sig men jag har fått en matching, redan! Jag pratar alltså om att en familj i USA har parats ihop med mig då jag enligt massa tester skulle passa bra ihop med deras familj. De har fyra barn... Mamman är advokat och pappan snickare. De bor i Somerville, New Jersey, en timmes bilfärd från Manhattan och har hund/hundar. Barnen är i ålder 1-9 då(om) jag anländer. Det känns som väldigt mycket jobb? Åh, hoppas ändå de ringer så man får prata med dem. Känns det inte rätt måste jag våga säga nej, åh jag är så dålig på att säga nej.
Hur ska jag någonsin kunna somna nu?! Det känns som att jag aldrig skulle kunna somna igen, jag är helt uppe i varv! Drar igång ett avsnitt av The Walking Dead, förhoppningsvis har zombies en lugnande inverkan på mig.



Uppdatering!! Hittade precis deras facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0