I got used to not feeling much


Blev inringd till skolan idag. Det var en bra dag hos ettorna, brandlarmet gick men det var bara någon som tryckt på knappen.. som om det skulle intressera er ändå. Har sovit sedan jag kom hem tills nu, uppenbarligen är jag fortfarande inte helt van vid läraryrkets påfrestningar.

Ska iväg till Prim vid 20-snåret för att kolla hockey, haha! Nej det ska jag inte. Kolla fotboll var det visst. Ja, man ser ju vad jag helst hade velat se i alla fall.

Jag hade ingen passande bild, så ni kan få en på Sebbe. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: nej det är nitar! håller på och fixar med min jeansväst :)

2011-10-11 @ 20:13:21
URL: http://wallnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0