Do you know that I know that you know?


Idag är det fredag, sååååå skönt! Min huvudvärk har släppt och helgen kommer bara bjuda på massa skoj. Ikväll ska jag till Becka och se på Idol med alla mina favoriter. Imorgon ska jag bort till min vän Simon som fyllt år och mysa lite, blir dock en tidigt sorti för mig som ska till Sthlm tidigt på söndag med kusinerna.
Så ser min helg ut i stora drag.

Idag var jag ett grundämne i skolan (alla lärare och elever var det).
Säg hej till Fröken Koppar!

Visste ni att koppar (Cu) har atomnummer 29, tillhör ädelmetallerna, finns i grupp 11 och period 4 samt att den gröna missfärgningen som  koppar drar på sig kallas ärg? Jag tycker det är skitkul att vara tillbaka i skolan igen och lära mig/upprepa alla dessa saker samtidigt som jag lär ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0