Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans.


Skyttet går framåt, sakta men säkert, än är det inte vad det en gång var. Jag har på något vis utvecklat nerver? Imorgon är det dags för en liten plojtävling kallad "Företagscupen" på skyttet. Jag skjuter för pappas och hans bröders företag Hönryds Kvarn. Det är även dags för hockey igen efter uppehållet, Bonde söker fru OCH Grey's anatomy, big day! Får ta igen det på webben.

Ska förresten jobba på att göra en au pair video att lägga upp. Fick ett samtal från EF där de rekommenderade det för snabbare matchning, och jag vill verkligen matchas snart så jag har något att se fram emot under detta mörka halvår! Ska spinna vidare på det och försöka komma på något inte allt för töntigt. Tidigare har jag även blivit tipsad om att "rensa" min facebook. Det blir i och för sig alla så det gäller inte bara mig! Tycker dock att om de vill ha mig så får dom ta mig för den jag är.
Det många inte förstår är att man inte lever samma liv där borta som hemma. I USA hade jag sneakers, straight leg jeans och typiskt amerikanska kläder. Jag var inte den som syntes och hördes mest utan försökte mest passa in medans jag försökte fundera ut vem jag var och vem jag ville vara.
Jag kommer ge upp ett år av mitt svenska liv för bygga upp ett nytt på andra sidan Atlanten nästa år och jag ser fram emot det. Jag älskar utmaningar och är redo för en förändring.
Nehe, nu är det nog dags att avsluta innan jag maler på alldeles för mycket. Det är jag bra på! Jag skrev 6 A4 sidor om filmen The Notebook på ett nationellt prov i svenska en gång.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha skön sista mening!

Förresten kan du ju bara blocka så inte vem som helst kan se vad du har på facebook om det skulle vara så :)

2011-11-15 @ 22:36:40
URL: http://wallnedal.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Nä?? 6 sidor.. Crazy!

Men du, bad dom dig verkligen rensa? Sick..

Du behöver ju inte accepetra deras vänförfrågningar och bara se till så att vännerna kommer åt dina foton..

2011-11-17 @ 20:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0