There's a fear in me that I'm not showing.


Denna månaden har jag varit riktigt bra på att spara! Snubblade (såklart) in på lite shopping dock. Det var längesedan jag visade upp inköp i bloggen, mest för att det kan ha blivit lite väl mycket på senaste tid och jag kanske rent utav skäms för det. Den senaste månaden har jag bara lagt pengar på vindrutetorkare, halloweengrejer besiktning av bilen och rosa bandet bidrag, men fick i veckan hem ett paket från Style Encounters London! Ett paket är ju inte så farligt faktiskt. Nedan ser ni vad som låg i :)

Glömde visst ta kort på hela skjortan men det är ju detaljerna som räknas, right?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ett halsband med ett skott?

Exakt ett sånt hade jag kunnat sätta ihop åt dig på en minut, gratis.. :S



Men.. annorlunda :)

2011-11-17 @ 20:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0