Mama's gonna buy you a mockingbird.


Har blivit matchad med en till familj! Denna hade bara ett barn... eller ska man kalla det foster? Barn X ska nämligen födas 23 juni enligt beräkningar. De ville ha mig som au pair men jag känner mig inte redo att ta hand om ett barn i den åldern (anländer i augusti), stod även att föräldrarna kan vara borta mycket - så jag ringde huvudkontoret i Boston och tackade nej. Löjligt hur nervös jag var! Stammade som en idiot och mitt färdiga tal i huvudet kom inte alls ut så som jag hade tänkt mig! Jag fick i alla fall sagt vad jag ville och nu är jag fri och redo att roffas åt av hungriga värdfamiljer! :)

Houston, Texas hade jag annars hamnat i.
När jag inte jobbade hade jag kunnat hänga vid poolen sa deras profil.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Då skulle du fått amma ;) haha!

Men de är långt kvar så de kommer komma många fler familjer, ta den du verkligen känner 100% för :)

2011-12-01 @ 12:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0