Look at me, you may think you see who I really am. But you'll never know me.


Nu är jag hos Johanna och filmmyser med lite halloumi. Tänkte att ni kan få läsa om min gårdag så detta är ett tidsinställt inlägg till er, enjoy!



Jing, min systers barndomsvän går en make-up utbildning i Göteborg och behövde en modell för ett uppdrag hon fått i skolan. Tada! Där var jag. Så Emma och Robin hjälpte till att fota och vi vandrade runt i staden för att hitta snygga bakgrunder. Bilderna som följer är bara från min kamera, får de riktiga från Emma inom några veckor.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det är ju din barndomsvän med! :)

Men du kanske inte "ville göra dig stooor" ? :)

2011-11-20 @ 18:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0