I'm addicted and I just can't get enough.


Vårat Internet här hemma har inte fungerat på nästan en hel vecka. Jag är inte så high tech att jag bloggar från mobilen heller så det har helt enkelt blivit en ofrivilligt uppehåll från bloggen.
Vad har jag gjort under veckan då?
I helgen var jag i Göteborg på en slags årlig Thaifest där det även hölls en skönhetstävling. Jag tog på mig jobbet som stylist till min kusin Caroline och hennes kompis Alva som ställde upp i tävlingen.

De tävlande.


Pristagarna.
Caroline kom tvåa, tjejen bredvid med grönt band vann. Hon i rosa band blev vald till publikens favorit och hon i gult kom trea.

Mina små, Caroline och Alva.

Nu ska jag iväg till skyttet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0