All I want for Christmas is you


Becka har tjatat hål i huvudet på mig för att hon vill veta vad jag önskar mig i julklapp. Kom på en grej igårkväll när jag inte kunde sova. Så nu har jag googlat och googlat och googlat (undra om "googla" står med som ett verb i svenska akademins ordlista?) efter det jag sökte. Ett undervattenshus till min kamera! Det finns två olika modeller som är kompatibla med min Canon IXUS 220 hs, en går ner till 3 meters djup och den andra hela 40 meter. Tänkte att summan av dem kanske låg runt 500 lappen. Fick en smärre hjärtattack när jag insåg att hus nummer 2 (40 meter) gick på 2300 kronor. Efter mycket letande hittade jag dock ett för 1770 kr. Fortfarande mer än vad jag vill att min kära familj ska lägga ut på mig, så jag letade vidare efter hus nummer 1 (3 meter) som verkade vara slutsålt överallt. Med en modell kvar i lager hittade jag det på proshop.se. 441 riksdaler går det på, vilket är fullt överkomligt med tanke på tidigare resultat. Nog tjötat. Här hittar ni länkarna till dem, den som nu känner sig manad att ge min en fin julklapp :)

Hus nummer 1

Hus nummer 2


Kommentarer
Postat av: Natalie.

Det kan jag absolut göra, eller en liten frågestund kanske?

2011-11-23 @ 20:27:10
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0