You've managed to disarm me, my soul is shining through.


Ska ut och klippa gräset nu, sen ska jag bort till Becka för att leka med Alfred.
Ikväll blir det nog att dra på sig de vita, höga jeansshortsen från H&M's conscious collection och en färgglad, alternativt en leopard-top. Annars de nya american flag shortsen. Jag skiter i att himlen är täckt utav moln. Det är vår och då ska jag minsann gå barbent! På fötterna skall de svarta Lita eller mina nya Matsumoto, som jag klickade hem från tradera, sitta. De var slutsålda på nelly.com men trots det lyckades jag klicka hem skorna, oanvända, till ett pris mindre än originalpris. Lagom nöjd är jag.

Nu måste jag kila. Vi får höras mer imorgon, tror inte jag har tid att titta förbi mer idag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0