Your eyes are pointed at me, what do you see?


På något vänster har trean lagt av på jobbet. Fan-freaking-tastiskt... Klockan 20.15 ikväll börjar semifinalen mellan Sverige - Tjeckien. Det kommer bli tufft, kanske för tufft. Jag håller fingrar och tår för att det ska vara en lika lugn kväll idag som det går. Annars håller jag på att fundera ut olika strategier som ska få mig att få gå hem före de andra så jag inte missar matchen. Fejk-tårar ligger för tillfället högst upp på listan. Annars kanske man kan råka tappa en konservburk på huvudet, vill dock inte riskera att hamna på akuten. Annars är jag rätt bra på att tjata. Hmm, detta tåls att tänkas vidare på. Jag återkommer när jag vet mer. Alltså efter matchen eller imorgon. Vi får komma ihåg att det är fredag den 13:e, hoppas inte på för mycket alltså.

Stay tuned!




Update.
Alltså jag älskar mig själv när jag skriver tidsinställda inlägg men glömmer att ställa in tiden...
Ja, "facit", Sverige spelade den tidiga matchen idag som de tack och lov vann. IN YOUR FACE JAGR! - som vi säger på Stanton's. Final på söndag, känns fint.

Kommentarer
Postat av: facit

katarina, matchen är fyra, inte åtta!

2011-05-13 @ 09:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0