You'll always be the sun in my sky


Jo, i inlägget nedan drar jag ett himla fint smajl. Det bjuder jag på! Som ni ser håller ju faktiskt blommorna på att falla till marken.

Idag har jag jobbat i skolan, det ska jag även göra imorgon, på onsdag och fredag. Alla dagar för olika personer. Lite förvirrande är det men nu har jag hängt där så mycket och länge att man är bekant med alla elever, i alla olika spår, ändå. Har spenderat största delen av eftermiddagen till att sova men är fortfarande trött.


VM är nu över, Sverige tog silver och mer än så behöver vi inte säga om det.
Fasth är fantastisk - tack för allt Mr. MVP.
Silfverbergs hjärta i tredje perioden var rörande att se. Fasth och Silfverberg kämpade in i det sista. Resten av laget hade glömt av att de spelade VM-final. Blev sjukt besviken.
Nog älskar jag att se (till synes) tuffa killar att gråta över något förlorat de brinner för, men jag ser hellre ett leende på deras läppar.



Nu lägger vi skridskorna på hyllan och laddar om inför nästa säsong! Sommaren må kännas väldigt kort och lite som om att det mesta regnar bort (som Tomas Ledin sa), men när man gosat ner sig i soffan med ett gäng perfekt mogna klementiner - då känns inte vintern så farlig trots allt :)

En hockeygrej till! För några dagar sedan blev det klart att Ekholm lämnar (sorgligt men sant).
Widing kommer dock "hem" - det blev klart idag. Hoppas han kan nå sin fulla potential kommande säsong och visa att han var värd att ta tillbaka.

Med det säger jag tack för mig och godnatt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0