We could have had it all


Svarar på lite frågor om shortsen här från tidigare inlägg.

Totalkostnaden blev 700 kronor, dock ändras ju kursen konstant. Jag spanade in shortsen för ca: 3 veckor sedan och då kostade de $94. Jag antar att försäljningen stigit i samband med att det blivit mer uppmärksammat och "American-flag" shortsen ligger därför istället på $124 nu. Kolla valuta.se för daglig kurs och valutaomvandling.
Fraktkostnaden var $16, jag fick alltså sammanlagt betala $110 för mitt köp.
I Sverige har jag strl 36 på shorts, så jag beställde ett par M då det är lättare att sy in än släppa ut. Enligt måttabellen skulle de även passa bra. Jag tror även att S hade passat, då benen är väldigt vida och midjan var lite stor. Shortsen är inte alls i någon tros-modell, bilden från hemsidan är väldigt missledande.
Jag betalade med kort och fick paketet rakt i brevlådan - de har utskick hela världen över. Jag beställde shortsen söndagen 24 april och idag, 11 dagar senare var de hemma. Dock var vi mitt i påskhelgen då beställningen lades, annars hade det nog gått någon/några dagar snabbare att få leveransen.



Hoppas detta är svar nog på det ni undrade :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

OMG!! Efter att ha läst detta FÖRBJUDER jag dig att köpa ett par till!! Lägg ner nu..

2011-05-06 @ 00:01:05
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se
Postat av: claudia

-Vsg"

allt bra? :)

2011-05-06 @ 17:59:37
URL: http://claudialovgren.blogg.se/
Postat av: Pernilla Nilsson

hahahah, Rebecka xD

2011-05-06 @ 21:53:03
Postat av: Anonym

hade oturen och köpte dem när de hade höjt alla priser på shortsen.

2011-05-12 @ 08:11:53
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0