Every step that I take is another mistake to you


Jag har rätt många linnen, men det är mest såna där man har på jobbet + att man haft den i flera, flera år. Klickade runt på topshop.com och hittade några guldkorn. Ett paket guld är snart på sin väg hem till lilla Backhult. Köpte även ytterligare en doppresent till Alfred - dock inte från topshop.
Fann denna för två dagar sedan men då var den slut i min storlek så jag beställde (såklart) inte den. Klickade in idag igen med hopp om att den faktiskt skulle finnas. Tänk, det gjorde den! Lite lycklig blev jag. Restan av beställningen får ni se när den kommit hem.



På tal om doppresent! Becka är ett kontrollfreak, och det är en underdrift. Hon gav mig ansvaret för paketen som de närmsta köper, så det inte blir något likt med gravyr på. Så jag tog på min ansvaret! Dock måste hon veta exakt vem som köpt vad, får hon inte det blir hon tokig. Vi hade en diskussion om det igår, en till idag och vi lär ha fler framöver då dopet inte är förrän 5 juni. Samtalet gick ungefär såhär:
- Vad har ni köpt?
- Säger jag inte.
- Varför inte? Säg!
- Nej.
- Men det är ändå inte till mig ju!
- Nej, men Alfred sitter också här.
- Du får aldrig mer spela Angry Birds om du inte säger.
- Får jag visst. Jag säger inte.
- Jooo, säg då!
- Nej.
- SÄG!
- Nej! Becka, jag är vikarie. Jag kan hålla på hur länge som helst!



Kommentarer
Postat av: rebecka

Whatever!

2011-06-01 @ 21:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0