I've been afraid of changing, because I build my life around you.


Lugn dag på jobbet, det satt fint. Min dumhet och kärlek för forntida krigsfilmer med svettigt smutsiga gladiatorer, som faktiskt inte är onda utan kämpar för kärleken, höll mig upp till klockan fyra.
Har ni hört talas om den lagom nya serien Spartacus Blod and Sand? Det var närmare bestämt den serien som höll mig vaken. Allt är så överdrivet med extrema effekter och sprutande blod överallt, alltid. Det är lite det som gör mig fascinerad dock. Man blir liksom helt indragen i allt drama för att det är så överväldigande. Det är verkligen en over-the-top-serie på alla sätt och vis. Den får True Blood att blekna på både blod och sex fronten. Igår bölade jag som en liten unge med. Sorligt, sorligt kan det också vara.

Tråkigt nog är jag redan klar med säsong ett och inspelningen av säsong två har blivit uppskjuten på grund av något ännu tråkigare. Huvudrollen, Andy Whitfield, har fått cancer och har därför ersatts (av den väldigt vampyr-lika killen Liam McIntyre) då Andy åkt till Nya Zeeland för att påbörja sin behandling.

Hallå herr Intensiv Blick! Snälla bli bra snart igen, vare sig du ska vara med i serien igen eller ej. Jag tycker du är bra.


Googla, youtuba eller vad som helst. Den här serien kommer bli stor!
För mer bilder kan ni alltid klicka här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0