To drown in your love


Jag har spenderat x antal timmar framför datorn sedan i fredags, men näst intill alla har gått åt till att planera lektioner. Ingen ro och ingen vila - så ser livet ut för dem som jobbar dubbelt. Dock är det omväxlande, kul och det betalar mina skor så jag ska inte klaga!

Helgen spenderades som sagt i Uppsala. Bilder finns på facebook men kan lägga upp några här imorgon med. Är för trött nu.

Idag fyller min lilla far år, vilket har firats med smörgåstårta, glass och godis. Rullar fram gör jag nu. Det ska va gött att leva! - som dom säger. Somnade nästan hemma hos far. Annars lekte jag med Alfred. Han gillar när jag leker dammsugare... Angry birds har med spelats flitigt samtidigt som Barcelona - Real Madrid stod på i bakgruden.

Igår hade vi även personalmöte på Stanton's, som mest gick ut på att äta kex, ost och vindruvor. Mysigt värre!

Detta var den enda godkända bilden. Ingen är snygg när den äter ostkex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0