Mad world


Idag var det jobb i skolan igen. Torsdag och fredag kommer att spenderas på Stanton's där det skall bakas massa pizzor. I helgen är jag ledig så det lutar åt utgång på lördag, för att sedan förhoppningsvis vakna upp pigg på söndag morgon då det är konfirmation som gäller. Nästa vecka är jag tillbaka i skolan igen. Jag gillar att jobba utan schema. På något sätt har jag ändå lyckats med att jobba minst 4 ggr/veckan och vissa dagar blir det till och med dubbla pass. Samtidigt har man friheten att kunna planera sin fritid fritt.

Slutkörd efter skoldagen somnade jag på soffan till USA - Tjeckien matchen. Jagr satte en hattrick, kul för honom! Hoppas han tar det lite lugnade mot Sverige på fredag. Sverige vann, som väntat, mot Tyskland ikväll- gött!
Ni förstår, jag är en sån torr typ som gömmer mig inomhus under ett täcke och kollar på hockey, trots att solen gassar utanför. Tackar killen ovanför för mitt goda pigment då jag annars hade misstagits för en albino.

Så på tal om Honom. Minnet han gett mig är inte heller att leka med! Kom ihåg i trosbekännelsen, i princip alla låtar/böner/citat o.s.v. sedan konfan för fem år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0