I will always chose you


Ikväll är det studentbal. I nästan två timmar stod jag och trängdes för att se alla fina - och kände hur nostalgin slog mig som en örfil rakt i ansiktet. Tänk att det gått ett helt år (nästan i alla fall). Vart tog de 357 dagarna vägen sedan jag och fantastiska Tobias skred fram på röda mattan i regnet?
Okej, okej, jag medger att jag hunnit med en del. Massor, faktiskt. Jobb, Spanien, jobb, Spanien igen + plugg, jobb, Thailand och ännu mer jobb. Låt oss inte glömma bort de små helgutflykterna till Oslo och Uppsala heller. Attans vilket härligt år det har varit! Stötte på Tobbe i publiken, "ett år..." mumlande vi nostalgiskt tillsammans.
Att gå i skolan var hur kul som helst! Man tar sällan vara på vad man har, när man har det så ni som fortfarande går i skolan och läser. Ta vara på tiden! (och påbörja era projektarbete i tid). Skolan bjuder på många av de bästa åren i livet.
Livet utanför skolan då? Ojoj, det är livet utan gränser. Sedan studenten har jag levt precis det liv jag vill leva och det har varit helt underbart!


Är hembjuden till bl.a. snygga Frida på studenten.
Här nedan med kavaljern Linus.

Förra året fick Tobbes Sanna snällt stå vid sidan då jag lagt beslag på min barndomsvän.
Här är skönheten på sin egen bal tillsammans med Jonathan.


Här är the crew på väg till bilen.


Tog 199 bilder... men alla kommer hamna på facebook x10 av alla andra, så jag bryr mig inte om att lägga upp mer än dessa. Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Häääärligt att man ser tillbaka på det och minns det med glädje, det gör jag med =))

2011-05-26 @ 13:31:54
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0