Hold me when I'm scared


Sedan hemkomsten har Fröken Hurtbulle (jag) klippt gräsmattan fram till 16-snåret. Sen lade gräsklipparen av, jag fyllde på med bensin och kollade oljan men allt verkade vara i sin ordning. Jag tror den blev överhettad.

Annars då?
Jo, mor är i stan nu och handlar lite, bl.a. frysta hallon till mig, det blir ingen överdragsjakt idag alltså. I väntan på mina hallon gjorde jag en blåbärsmoothie. Kan ha överdrivit lite med ingredienserna och det slutade med att jag fick dricka ur en vas - inget glas var tillräckligt stort. Kan ni föreställa er vilken läcker färg jag har på tungan nu?
Ni kan tro att jag har skyddat min hjärna från tidigt åldrande nu!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ur en vas?? Haha, varöfr inte hälla upp flera gånger?! :p

2011-05-26 @ 13:35:08
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0