What you don't know, you may never know.


Jösses, bloggade typ oftare i Thailand än hemma.
Man blir så seg av att vara hemma. Det är mörkt, trist och kallt. Gräset är gult och himlen grå.

Idag har jag jobbat, igår var jag ute. Miljöombytet gäller inte bara vädret. Att gå ifrån att bo på bargatan på Koh Samui till en lördagkväll i Falkenberg är rent utav deprimerande. Nästa helg ska jag låsa in mig och kolla på några av de 26 filmer jag köpte i Thailand. Är sugen på lite krigsfilm-marathon. Jag har ännu inte tagit kort på mina inköp, sorry! Skall göras... på tisdag kanske. Imorgon ska jag nog vara med Lillie.

Bobby blev glad när jag kom hem, han fyller förresten 7 år imorgon :)


Nu ska jag nog gå och lägga mig, är djävulskt trött. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0