We can save the world tonight


Nu är jag hemma i kalla Sverige igen! Det tar evigheter att skriva för alla åäö blir a och o när jag skriver. Man vänjer sig som sagt fort. Vi landade i ett snötäckt Göteborg men här hemma är vadret lite finare. För tillfället bjuder väderguden på en vinterblå himmel. Jag kom ju faktiskt hem igår, spnderade största delen av dagen till att hänga med Alfred. Bytte min första bajsblöja gjorde jag med, vuxenpoängen regnar över mig. Jag visade Becka allt jag köpt, och med tanke på att hon inte ville ha något från Thailand (som en god syster köpte jag såklart ändå saker till henne) lånade hon vissa saker som jag kanske får återse någongång, om jag har tur.

När jag kom hem visade jag Mamma allt jag köpt, det första hon gör är att dra på sig mina Jeffrey Campbell skor, säger åt mig att ta kort och sen börjar hon dansa omkring i dem. Framför mig såg jag hur hon ramlade och bröt sin andra arm, lyckligtvis hände inte detta.



Hälsade även på jobbet idag. Jösses vad jag älskar mitt jobb - jag har världens bästa kollegor! Måste alltid åka dit och hälsa på så fort jag kommit hem från mina resor. Jag ska jobba på söndag och det ser jag fram emot. Blev tillfårgad att jobba imorgon med men det kan jag inte. På eftermiddagen ska jag fira lill-kusinen Antonia som fyller år och på kvällen ska jag ut med mina flickor :)

Nu ska jag ta tag i bloglovin. Det visade sig att jag har 300 oläasta inlägg, utan överdriftt.

Senare idag tänkte jag fota vad jag shoppat och presentera det för er, kul va? :)

Kommentarer
Postat av: Lillie

sexy mama!

2011-03-11 @ 17:17:17
Postat av: Anonym

OMG, det kommer att bli många, många, mååååånga bilder?! =S



Jaja, jag lånar bara, du får tillbaka det, de vet du ju ;p

2011-03-11 @ 19:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0