Time to get a walk-in closet.


Nu har jag tagit 43 kort på 79 olika ting köpta i Thailand. Allt är inte med, Becka har några saker och något har jag haft på mig och lagt undan. Kan dock inte komma på något jag missat just nu som jag har hemma. Alla smycken tar jag kort på en annan gång. Jag är rädd att det är fler än 78.
Då jag inte har lust att lägga upp 45 bilder (och ni säkert inte orkar kolla alla) har jag kortat ner det för allas skull. Vissa bilder blev väldigt små, men jag orkar inte fixa mer med det nu, ska befinna mig hos Johanna om 1 timme för lite mys.

Enjoy!


De beiga kilklackarna är köpta i Sverige en dag efter hemkomst, så de fick också vara med i kollaget.

Allt är köpt på: Platinum, MBK, Siam Paragon och dag- och nattmarknader, Bangkok.
Några saker är även köpta på varuhus/affärer/marknader i Mae Sot, Phuket, Phi Phi och Koh Samui.

Någon favorit?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja, jistanses.. Du sparar väl inte alla de här bilderna på datorn? :P

2011-03-21 @ 09:21:03
Postat av: louise

är det jeffery campbell kopior? :) hur mycket gav du för dom?

2012-01-31 @ 12:33:06
URL: http://loisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0