Thailand 16


Halla i stugan!

Nu ar vaskorna packade och vi sitter for tillfallet pa ett Internetcafe. Johanna har 23 kg och jag 24, vi har delat upp det sa hon tar allt tungt och jag allt stort och latt da min vaska ar gigantisk jamfor med hennes. Blir det till att betala overvikt gor vi det tillsammans.
Vi hade sagt att vi skulle spara shoppingen till Bangkok, vilket ju gjorde. Josses vad vi har shoppat! Inte jattemycket sommargrejer anda.. mer bra-att-ha-klader. Det har sakert blivit 8 kg shopping pa dessa tva senaste dagarna som man agressivt tryckt ner i den stora vaskan/handbagaget.
I Bangkok har va aven gjort manikyr (som nu ar borttagen) och klippt oss. Det har varit tva bra dagar som vi spenderat har i huvudstaden.
Nu rinner min Internet-tid ut och jag maste kila. Ha det sa bra sa ses vi snart!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0