Thailand 12


Koh Samui ar, speciellt?
Jag och Johanna ar nog bland de yngsta pa on (om man inte raknar med barnfamiljerna). Vi ar omringade av svenskar som desperat forsoker fly ifran sin stundade 30ars kris och solbranda medelhavsman "i sina basta ar" som foralltid kommer att vara 15 ar i sinnet. Det ar Koh Samui i mina ogon. Jag och Johanna bor pa bargatan men ar verkligen inte ute och ranner. I forrgar hyrde vi en DVD-spelare och lag hemma och kollade pa tre filmer. Idag ska vi kope nagra nya filmer och hyra en spelare igen. Sana ar vi :) Nar vi har varit ute har vi kommit hem senast tva. Vi ar alltsa "lugnare" har an hemma i Sverige. Kvallen avslutas oftast med en cheeseburgare pa Donken. Igar tog vi tva for att fira Jacobs korkort. Grattis Jacob! :) - Jacob ar alltsa Johannas lillebror som inte visste det.

Jaha, vad har mer hant?
Vi kakar thaimat varje dag och alltid pa samma stalle vid namn Khaosan. Jag tycker det ar supergott. Ni kan ju dock fraga Johanna vad hon tyckte om kvallens mal. Hennes krasna punkt ar kyckling ej utvunnen ut filen, (jag vet att det ska vara apostrof men hittar ingen pa detta targentbordet). Min krasna punkt ar lok.

Nu ska vi kaka glass pa Swensens, tjing!


Kommentarer
Postat av: olivia

åh, vad fin färg ni har fått! avundsjuk :D saknar er

2011-03-03 @ 21:44:38
URL: http://oliviaaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0