Stay with me


Vilken fredag!
Började 8.00 idag på Skogstorp, slutade 14.20, var bussvakt, åkte till Stanton's, käkade sallad och började jobba. Slutade 21.00, åkte till Becka för att hämta mamma (som fortfarande inte kan köra sedan hon bröt armen) och nu är jag hemma. Jäkla lång dag men allt har rullat på så bra att man knappt tänkt på det.
Det känns som att jag kommit ifrån det här "bara vikarie"-facket nu vilket är extremt skönt! Jag tänker liksom inte dra bara för att det är lite tufft ibland. Lärare är numera ett yrke jag beundrar grymt mycket!

Ja Pernilla, jag ska lägga upp bilder på det shoppade. Imorgon. Det lovar jag DIG, ER. Lovar jag mig själv det blir det inte av. Man känner ju sig själv. Helgen ska även spenderas åt att riva ur garderoberna. Eller i alla fall en utav dem. Är ju ingen duracell-kanin efter denna veckan direkt. Måste rensa bland mina kläder så de nya får plats.

Nu orkar jag inte skriva mer. Vi hörs imorgon!

Att vara på Skogstorpsskolan gör mig alldeles nostalgisk. Ibland vill man liksom bara vrida tillbaka tiden och återuppleva allt.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tänk på mig innan du slänger kläder. Jag kan ta en titt på allt :-d Har ju inte köpt kläder till mig själv på år och dar och nu dras jag bara till barnavdelningarna :)

2011-03-19 @ 09:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0