Radio is playing all the songs we know. It's gonna drive us crazy.


Då har man avslutat två veckor på Skogstorpsskolan. Ska dock tillbaka nästa vecka igen. Skolan tar fram massa minnen, så jag lade upp ett album på facebook (endast mina vänner kan se). Det har gått riktigt bra måste jag säga, jag blir till och med kallad "lärare" nu för tiden av eleverna. Att jag lärde dem idiotiska lekar jag gjorde i nian är ju kanske något vi kan se förbi dock.

Imorgon fyller Johanna 20 år! Det ska firas med lite mys hos henne och sedan utgång.
Imorgon ska jag nog hjälpa mamma köpa en ny mobil med. Vi hörs då!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Pernila

2 veckor!!! oj vad tiden gott fort!

2011-03-26 @ 10:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0