I'll never leave your side


Idag vill jag börja med att gratta Johanna på hennes 20års dag. Grattis Johanna!

Vädret är fantastiskt, lite blåsigt men himlen är sådär klarblå som den nästan bara är kyliga vinterdagar. Jag och Bobby var ute på en powerwalk nyss, härligt! Förra året gick vi våran 45 min powerwalk nästan varje dag och vi siktar på att göra detsamma detta året.

Jag och mor har förresten inte köpt mobil idag, hon har beslutsångest trots att vi inte ens börjat leta.

Ikväll blir det kalas! Klockan 19.00 skall vi infinna oss hos Johanna. Då är det med andra ord lagom att duscha och börja fixa sig nu, nästan. Jag måste hitta något att ha på mig och det kan ta väldigt, väldigt lång tid. Jag har någon dum grej för mig som gör att jag aldrig vill ha på mig samma kläder ute som jag redan haft en gång. Det är okej om det gått minst ett halvår, kanske. Beroende på hur utmärkande outfiten är. Jag vill i alla fall hemskt gärna inviga mina JC idag - de passar i och för sig till i princip allt så det hjälper inte mig direkt. Nog snackat om detta, jag skulle tro att det är rätt tråkig läsning.

Nu ska jag hämta Becka och Alfred som ska hit och mysa. Puss!

Juldagen -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0