I think I'll be brave, starting with you.


Godkväll!

Jag och Linnéa åt på det alltid lika goda Café Ströget i Varberg efter en sväng på H&M. Vi tog även en sväng till Gina innan vi åkte hem. En snabb utflykt men vi skulle ju egentligen inte shoppa. Hade presentkort på Gina så det blev lite där och så hittade jag bl.a. en jättesöt bikiniöverdel på H&M med. Dags att ladda inför sommaren 2011!

Det var vår ute i luften idag, så härligt! Dock är vår gräsmatta lika brun, blöt och tråkig. Jag sprang runt i trädgården och lekte med Bobby i vita Converse, inte mitt smartaste drag på senare tid.

Det gick bra idag i skolan, måste medge att mina planerings-skills har förbättrats. Dock har jag massa planering kvar att göra så nu är det dags att säga hejdå för ikväll.


Kommentarer
Postat av: Kulan

vad tror du gör att tjejer går ofta i högklackat?

2011-03-25 @ 15:34:46
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0