There's a danger in loving somebody too much.


 

Jag mår inte alls bra för tillfället. Trodde jag höll på att bli frisk men nu känns det nästan värre än innan. På jobbet var det dessutom så galet varmt att allt snurrade. Snällaste Simon dök då upp upp i blank rustning på en vit springare, bildigt talat, och sa att han kunde ta över mitt pass. TACK!

 

Jag stack och hälsade på David och hans flickvän (från Austalien) en snabbis med Johanna och Olivia för att ta igen lite utav det vi missat de två senaste åren vi inte setts. De åker imorgon och jag hade inte ens hunnit säga "hej" tidigare p.g.a. jobb.

 

Nu ska jag och mina täta bihålor försöka sova utan att dränkas i svett. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0